自然

It Is What It Is - Lifehouse

不会游泳的🐠🐠:

其实我没有看过“吸血鬼日记”这部美剧,但我印象中,在我收藏的很多歌曲都被收录在这部美剧里面中作为其中的插曲,所以,在我看来,或许正是这些精品的原声带才升华了这部连续剧  o(∩_∩)o

It Is What It Is

I was only looking for a shortcut home
我只是在找一条回家最近的路
But it's complicated
但是那条路好曲折
So complicated
好曲折
Somewhere in this city is a road I know
在这城市的某个地方,我知道有条小路
Where we could make it
而我们可以找到那条小路
But maybe there's no making it now
但是现在或许再也找不到了

Too long we've been denying
长久以来我们一直在否认
Now we're both tired of trying
现在我们终于厌倦了尝试
We hit a wall and we can't get over it
我们遇到了困境却无法回头
Nothing to relive it's -
久久无法释怀
- water under the bridge
过去的事就让它过去吧
You said it' I get it
你说,我明白了
I guess it is what it is
我想也只能那样啰
I was only trying to bury the pain
我曾试着埋藏我的苦痛
But I made you crying
但你因我而流泪,
I can't stop the crying
而我也止不住自己泪落
Was only trying to save me but I lost you again
你只为拯救我 但我又再次失去了你
Now there's only lying
仅剩谎言存在
Wish I could say it's only me
多希望我能说那单纯只是因为我
Too long we've been denying
长久以来我们一直在否认
Now we're both tired of trying
现在我们终于厌倦了尝试
We hit a wall and we can't get over it
我们遇到了困境却无法回头
Nothing to relive it's -
久久无法释怀
- water under the bridge
过去的事就让它过去吧
You said it' I get it
你说,我明白了
I guess it is what it is
我想也只能那样啰
Here it comes ready or not
即将到来的考验不管我们是否准备好了
We both found out it's not how we thought
而我们终将发现其实事情并不是我们想的那样
That it would be' how it would be
这将是,如何将这些
If the time could turn us around
如果时间可以再次给我们重来的机会
What once was lost may be found
曾经失去过的或许可以重新找回
For you and me' (for you and me)
为了你与我
For you and me
为了你与我
Too long we've been denying
长久以来我们一直在否认
Now we're both tired of trying
现在我们终于厌倦了尝试
We hit a wall and we can't get over it
我们遇到了困境却无法回头
Nothing to relive it's -
久久无法释怀
- water under the bridge
过去的事就让它过去吧
You said it' I get it
你说,我明白了
I guess it is what it is
我想也只能那样啰
I was only looking for a shortcut home
我只是在找一条回家最近的路
But it's complicated
但是那条路好曲折
So complicated
但是那条路好曲折


评论

热度(23)