自然

Space - Famba

不会游泳的🐠🐠:

生活就像一面镜子,你对它笑,它就会对你笑

Space

You're a 1000 miles away my dear
亲爱的你远在千里之外
But my sweater smells like your perfume
可我的毛衣还残留着你的香水味
I'm lost on Mulholland Drive
我在穆赫兰道迷了路
But I swear to God I'm still with you
可我对天发誓,我心有你

I can't take when you're away from home
你离家的日子里,我孤独无依
You know this bed was made for two
你知道这张床是为了两个人能睡在一起
Just bought a ticket to L.A.
我买了一张去洛杉矶的票
I wanna sleep amongst the stars with you
想和你共眠在星光灿烂的夜里
Oooh, they say we're young, wild and stupid
有闲言碎语称我们是年轻的二货
But now we're Malibu cruising
可现在我们已经在马里布飞驰
And though the distance left bruises
尽管异地恋给我们留下了瘀伤
I can finally hold you
可最终我还是把你抱在了怀里
The space between us is gone
我们之间的距离已不再遥不可期
I don't care if the going gets hard
我不在乎,未来的路是否崎岖
I don't care if we sleep in our car
我不在乎,我们是否睡在车里
It's no matter the issue
这一切都不是问题
I can finally hold you
最终我还是把你抱在了怀里
The space between us is gone
我们之间的距离已不再遥不可期
The space between us is gone
我们之间的距离已不再遥不可期
I can finally hold you
最终我还是把你抱在了怀里
The space between us is gone
我们之间的距离已不再遥不可期
It's all become reality
梦想终会照进现实
I've been praying that this day would come
我祈祷过无数次的这天终会来临
You've been working with no pay
你努力工作却一直没有回报
And I've been working until my hands go numb
我也在拼命获得酬劳
I'm glad that you had faith in me
很高兴,你对我无条件的信任
My darling girl just look how far we've come
亲爱的,瞧瞧我们走了多远
We got a chance to change our destiny
我们有机会去改变命运
I thing our stories just begun
我们的故事才刚刚开始
Oooh, they say we're young, wild and stupid
有闲言碎语称我们是年轻的二货
But now we're Malibu cruising
可现在我们已经在马里布飞驰
And though the distance left bruises
尽管异地恋给我们留下了瘀伤
I can finally hold you
可最终我还是把你抱在了怀里
The space between us is gone
我们之间的距离已不再遥不可期
The space between us is gone
我们之间的距离已不再遥不可期
I can finally hold you
最终我还是把你抱在了怀里
The space between us is gone
我们之间的距离已不再遥不可期
I don't care if the going gets hard
我不在乎,未来的路是否崎岖
I don't care if we sleep in our car
我不在乎,我们是否睡在车里
It's no matter the issue
这一切都不是问题
I can finally hold you
最终我还是把你抱在了怀里
The space between us is gone
我们之间的距离已不再遥不可期
It's gone,baby
已不再遥不可期
I need you close to me
我要你把我紧紧搂在怀里
I need you close to me
我要你把我紧紧搂在怀里
Don't need no space from you, baby
宝贝,我们再也不要分开


评论

热度(5)