自然

Cover My Own - Old Sea Brigade

不会游泳的🐠🐠:

【只为音乐】

Cover My Own

Heart-breaker on my own tonight
独自一人今晚心碎
Soul shake are you really fine
你会发现我的心是如此动摇
Thought I'd make it make if fun really try
难道这会
Heart-breaker is always on my mind
我们在我的心上心碎

Truth-seeker did you really die
为了思考你是否真正做好了

Still need you, show me wrong from right
如此需要你向我展示渴望的权利
Found a keeper people in my own sometimes
在相同的时间在心中找到他们
Truth-seeker always on my mind
为了在心中永远思考

Cover my own
把我自己遮掩起来
Cover my head
盖住我的耳朵
Thoughts and confusion rurning in my eyes
那有一个好的结束
Cover my eyes
盖住我的眼睛
So I might go blind
所以我会回去
Spare my addiction to trying a time
把我抛弃
Cover my own
把我自己遮掩起来

Time-taker am I wasted mind
依然介意用我的方式用掉的时间
Come on take it, it's aready last
来吧接受这真是输了
If you need it, it's all in the in the lie
如果你需要谎言中的安静
Time-taker always on my mind
在我心中那些花掉的时间依然让我在意

Cover my own
把我自己遮掩起来
Cover my head
盖住我的耳朵
Thoughts and confusion rurning in my ribs
那是一个好的结束
Cover my eyes
盖住我的眼睛
So I might go blind
所以我会回去
Spare my addiction to a trying time
把我抛弃
Cover my own
把我自己遮掩起来

Heart-breaker
心碎
Heart-breaker
心伤
Heart-breaker, on my own tonight
今晚我一人心碎
Heart-breaker, on my own tonight
今晚我一人心碎
Heart-breaker, on my own tonight
今晚我一人心碎
Heart-breaker
心碎

Cover my own
把我自己遮掩起来
Cover my head
盖住我的耳朵
Thoughts and confusion rurning in my ribs
那是一个好的结束
Cover my eyes
盖住我的眼睛
So I might go blind
所以一人回去
Spare my addiction to a trying time
把我抛弃
Cover my own
把我自己遮掩起来


评论

热度(7)