自然

All To Myself - Dan Shay

不会游泳的🐠🐠:

【明天就到周末了】

All To Myself

I'm jealous of the blue jeans that you're wearing
我嫉妒你穿的那条蓝色牛仔裤
And the way they're holding you so tight
因为它们紧紧地贴着你的身体
I'm jealous of the moon that keeps on staring
我嫉妒月亮肆无忌惮盯着你看
So lock the door and turn out the night
所以 锁上门 关了灯
I want you all to myself
我要你全部属于我
We don't need anyone else
我们不需要别人

Let our bodies do the talking
彼此肢体交缠是交流的方式
Let our shadows paint the wall
我们的身影在墙壁绘出形状
I want you here in my arms
我要你在我怀里
We'll hide away in the dark
我们在暗中隐匿
Slip your hand in my back pocket
你柔若无骨的手滑进我的后兜
Go and let your long hair fall
我将你带着暗香的长发拂落下
I want you all to myself, to myself
我要你全身心属于我
I'm jealous of the song that you've been singing
我嫉妒从你口中吟唱出的那首歌
And the way it's rolling off your lips
因为它们久久辗转于你的唇齿间
It might be selfish but I'm thinking
我或许太过偏执自私 但我想
I don't need nothing between you
我不需要任何东西参杂在你我之间
Leaning for another kiss, yeah
倾身再索一个你的吻
I want you all to myself
我要你全身心属于我
We don't need anyone else
我们不需要别人
Let our bodies do the talking
彼此肢体交缠是交流的方式
Let our shadows paint the wall
我们的身影在墙壁绘出形状
I want you here in my arms
我要你在我怀里
We'll hide away in the dark
我们在暗中隐匿
Slip your hand in my back pocket
你柔若无骨的手滑进我的后兜
Go and let your long hair fall
我将你带着暗香的长发拂落下
I want you all, all, all to myself, to myself, yeah
我要你全身心属于我
Girl, I want you in the worst way
对你的占有欲 强烈且赤裸
Yeah, I want you in the worst way
对你的占有欲 强烈且赤裸
I want you all to myself
我要你全身心属于我
We don't need anyone else
我们不需要别人
Let our bodies do the talking
彼此肢体交缠是交流的方式
Let our shadows paint the wall
我们的身影在墙壁绘出形状
I want you here in my arms
我要你在我怀里
We'll hide away in the dark
我们在暗中隐匿
Slip your hand in my back pocket
你柔若无骨的手滑进我的后兜
Go and let your long hair fall
我将你带着暗香的长发拂落下
I want you all, all, all to myself, to myself
我要你全身心属于我
I want you all, all, all to myself, to myself, yeah
我要你全身心属于我


评论

热度(4)