自然

By Your Side - Sade

不会游泳的🐠🐠:

Sade出生在非洲的尼日利亚,长在英国伦敦,不过Sade的音乐中并没有一丝非洲音乐成分。她的嗓音有些像黑人歌手,但她的音乐却是纯英式的歌曲。如果说她的歌声像什么,那么只能用一些形容词来概括:晶莹、甜美、悠闲、舒缓、幽怨、空灵。每首歌都像一首温情的浪漫诗篇,轻轻流淌出来

By Your Side

I'll always be by your side
我将永远在这,在你身边
I'll always be by your side
我将永远在这,在你身边
Always be by your side, yea yea
我将永远在这,在你身边
Always be by your side
我将永远在这,在你身边
You think I'd leave your side baby,
你以为我会离你而去
you know me better than that
你知道我不会的
You think I'd leave you down
你以为我会放弃你
when you're down on your knees
当你双膝下跪
I wouldn't do that
我不会的
I'll tell you you're right when you want,
我会给你信心,只要你想
And if only you could see into me
如果你能看见我
Oh when you're cold, I'll be there
哦,当你难耐严寒,我会在你身边
Hold you tight to me
紧紧抱住你
When you're on the outside baby
当你在外
and you can't get in
当你无家可归
I will show you you're so much better than you know
我会让你知道你比你想的要好太多
When you're lost and you're alone
当你迷茫无助
and you can't get back again
当你无路可走
I'll find you darling and I'll bring you home
我会找到你,亲爱的,我会带你回家
And if you want to cry, I am here to dry your eyes
如果你想哭,我会在你身边,为你拭去眼泪
And in no time you'll be fine
你会没事的
You think I'd leave your side baby,
你以为我会离你而去
you know me better than that
你知道我不会的
You think I'd leave you down
你以为我会放弃你
when you're down on your knees
当你双膝下跪
I wouldn't do that
我不会的
I'll tell you you're right when you want,
我会给你信心,只要你想
If only you could see into me
如果你能看见我
Oh when you're cold, I'll be there
哦,当你难耐严寒,我会在你身边
Hold you tight to me, to me, yea
紧紧抱住你
When you're low, I'll be there
当你功败垂成时,我会在你身边
By your side, by your side, baby
我将永远在这,在你身边
Oh when you're cold, I'll be there
哦,当你难耐严寒,我会在你身边
Hold you tight to me, to me, yea
紧紧抱住你
Oh when you're low, I'll be there
当你功败垂成时,我会在你身边
By your side baby
亲爱的,我会在你身边

评论

热度(9)