自然

Green Green Grass - Luke Thompson

不会游泳的🐠🐠:

Luke Thompson,一位来自新西兰的独立音乐人,成长于芒格努伊山的白色沙滩,沐浴着盛夏的阳光,养就了干净细腻柔和的嗓音,歌曲伴着轻柔美妙的吉他声,温暖闲散的调调,适合一周紧张工作后的周末放松下我们的心情

Green Green Grass

The hills here roll like rhythms in my mind
连绵的山脉就像我脑中的旋律
the leaves fall gently down in their own time
树叶飞舞在它们自己的时间里
its clear out here there's nothing on repeat
显然什么都是日新月异的
forget the noise and lose your memories
忘掉烦扰抛弃记忆
Maybe I'll just stay here
也许我就会在这儿了
and watch the seasons pass
看着季节更替

you can tell them this if they ask
如果他们问起你可以告诉他们
that I'm gone gone to green green grass
我要去一片绿油油的草地
The river runs like melody to me
流淌的溪水对我来说就是音乐的旋律
and resonates as far as i can see
和我心神合一
its drowning out the bitterness, the fear
它会排遣所有的痛苦所有的恐惧
I'm thinking maybe baby ill just stay out here
我想也许我到这儿了
Maybe ill I'll just stay here
也许我到这儿了
and watch the seasons pass
看着季节更替
you can tell them this if they ask
如果他们问起你可以告诉他们
that I'm gone gone to green green grass
我要去一片绿油油的草地


评论

热度(12)