自然

Anaesthesia - Maximilian Hecker

不会游泳的🐠🐠:

Maximilian Hecker总喜欢以“忧郁的流行赞美诗” 来形容自己的音乐。古典钢琴与假声的运用是Maximilian Hecker 最大的特色,歌曲也是以爱情与由此而生的忧伤为主题

Anaesthesia

She woke me up at night
深夜里,她把我轻轻唤醒
To carry me outside
将我带入静谧的夜空
We hid in deeper forests
匆匆躲进密林深处
And fainted in the dark
双双陶醉于夜香之中
Anaesthesia
陶醉其中
Anaesthesia
被你陶醉
Shining, brilliant and darkness
时而眼前闪耀,时而光明冲天,时而投向黑暗
No more need to run
完全没有了逃脱的心思
Oh, tonight is the night of my life
哦,今夜才是我的生命之夜
And tomorrow is the first day of my life
明天正是我生命新的起点
Cause you are there to hold me
只因有你将我拥在怀中
And I sing
我开始歌唱生命
Anaesthesia
陶醉其中
Anaesthesia
被你陶醉
Shining, brilliant and darkness
时而眼前闪耀,时而光明冲天,时而投向黑暗
No more need to run
完全没有了逃脱的心思
Oh, tonight is the night of my life
哦,今夜才是我的生命之夜
And tomorrow is the first day of my life
明天正是我生命新的起点
Cause you are there to hold me
只因有你将我拥在怀中
And I sing
我开始歌唱生命
I wallow in sounds of flapping wings
展翅的节奏令我痴迷
Flying in darkness while she sings
歌声飘荡在无尽的夜空
Oh my lord, I will be
啊,我的爱神,我愿永远属于你
I wallow in sounds of flapping wings
展翅的节奏令我痴迷
Flying in darkness while she sings
歌声飘荡在无尽的夜空
Oh my lord, I will be
啊,我的爱神,我愿永远属于你

评论

热度(11)