自然

Roses and Violets - Alexander Jean

不会游泳的🐠🐠:

玫瑰是红的,紫罗兰是蓝的,糖是甜的,你也是

Roses and Violets

There's something on my mind
我有点心事重重
There's something on my mind
我有点心事重重
You're miles away, but your heart feels close by
你那么远,心却这么近
The sun is in my eyes
我眼中的太阳
The sun is in my eyes
我眼中的太阳
They say love is blind but with you
人们说爱情是盲目的,但和你在一起

Roses are red
玫瑰花火红
Violets are blue
紫罗兰湛蓝
I know I'm meant
我知道只有和你在一起
To be with you
生命才有意义
You-u


Love is not enough
爱是不够的
Why can't love just be enough
为什么爱就是不满足
Right when it's good, time it messes it up
本来好好的,时间久了就变糟
Please don't let me go
请不要让我走
When we come and go
当我们来来往往
Distance can help hearts to grow
距离能帮助心灵成长
Roses are red
玫瑰花火红
Violets are blue
紫罗兰湛蓝
I know I'm meant
我知道只有和你在一起
To be with you
生命才有意义
You-u
只有你

Days are getting longer
白昼正在变长
The nights are feeling colder
夜渐冷
When we are locked together
当我们如胶似漆
I'm falling apart
也就日渐冷淡了
Cause' all I wanna' do
因为我的所思所想所做所为
And all I need is you
一切的一切我只想要你
Baby you may be somewhere else to far from me
宝贝,你可能在离我很远的某个地方
Come home soon
赶紧回家吧

Ooo-oo


There's something on my mind
我有点心事重重
There's something on my mind
我有点心事重重
You're miles away, I'm so sick of goodbye
你在千里之外,我害怕离别
Roses are red
玫瑰花火红
Violets are blue
紫罗兰湛蓝
One day I'm meant
哪怕只有一天也值了
To be with you
只要和你在一起

Roses are red
玫瑰花火红
Violets are blue
紫罗兰湛蓝
One day I'm meant
哪怕只有一天也值了
To be with you
只要和你在一起
You-u


评论

热度(6)