自然

Beautiful Crazy - Luke Combs

不会游泳的🐠🐠:

【只为音乐】

祝贺Luke Combs拿下2019公告牌音乐奖最佳乡村男歌手以及最佳乡村音乐专辑两大奖项。

Beautiful Crazy

Her day starts with a coffee
她的一天始于一杯香醇的咖啡
Ends with a wine
终于一杯浓郁的烈酒
Takes forever getting ready
永远有备而来
So she's never on time for anything
因而她从不会如期而至

She gets that come get me
她扣人心弦
Look in her eyes
看到她的眼眸深处
It kinda scares me
令我有些畏惧
The way that she drives me wild
令我为之疯狂
She drives me wild
为之疯狂
Beautiful crazy
爱情的尤物
She can't help but amaze me
让我不禁疯狂
The way that she dances
她翩翩起舞
Ain't afraid to take chances
不惧冒险
And wears her heart on her sleeve
她的情感毫不设防
Yeah, she's crazy
她是疯狂的尤物
But her crazy's beautiful to me
但她的疯狂对我来说是美丽的
She makes plans for the weekend
她安排如何度过悠闲的周末时光
Can't wait to go out
让我迫不及待
'Till she changes her mind
直到她改变主意
Says "let's stay on the couch and watch TV"
她说:我们坐在沙发上看电视吧
And she falls asleep
随之她安然入睡
Beautiful crazy
美丽而疯狂的她
She can't help but amaze me
她不禁让我吃惊
The way that she dances
她翩翩起舞
Ain't afraid to take chances
不惧冒险
And wears her heart on her sleeve
她的情感毫不设防
Yeah, she's crazy
她是疯狂的尤物
But her crazy's beautiful to me
但她的疯狂对我来说是美丽的
She unpredictable, unforgettable
无法语言,难以忘怀
It's unusual, unbelievable
不同寻常,难以置信
How I'm such a fool
我是多么憨态可掬
Yeah, I'm such a fool for her
于她而言
Beautiful crazy
她是疯狂的尤物
She can't help but amaze me
她不禁让我吃惊
The way that she dances
她翩翩起舞
Ain't afraid to take chances
不惧冒险
And wears her heart on her sleeve
她的情感毫不设防
Yeah, she's crazy
她是疯狂的尤物
She's crazy
疯狂的尤物
She's crazy
疯狂的尤物
But her crazy's beautiful to me
但她的疯狂对我来说是美丽的
Her crazy's beautiful to me
她的疯狂对我来说是美丽动人的


评论

热度(17)