自然

Midnight - Green Pitch

不会游泳的🐠🐠:

Green Pitch,来自丹麦的组合,精致的嗓音,主唱Rex的空灵嗓音如Dream般迷幻。歌曲悦耳动听,相当温暖,表达的更多的是一种感性的东西.

Midnight Green Pitch

Billy,
比利
I can hear you sing
我可以听见你的歌声
seems almost silly now
此时我感觉自己好傻
like a magnetic field
就像心中的一个磁场
switched on somehow
被莫名其妙地打开
I think it's safe to say
我想我可以坦然的说

I'll watch his chest hair turning grey
我会看着他慢慢变老
and as the stairs align
就像梯子排成直线
the most unfortunate of signs
最不幸的预兆显现眼前
that led me to your arms
引领我投入你的怀中
love's not overrated
感情并没有被高估
not this time
起码这一次不会
It's a magnetic field
就像心中的一个磁场
switched on somehow
被莫名其妙地打开
I think it's safe to say
我想我可以坦然的说
I'll watch his chest hair turning grey
我会看着他慢慢变老
at night when I'm alone
夜晚当我孤寂一人时
I know he will be coming home
我知道他会回来
perhaps he'll cook a midnight meal
或许他会做一份宵夜
and I'll smile to let him know I feel
我会笑着向他传达我的心意
a different way of still the same
即使表达方式不同但情意依旧
I think it's safe to say
我想我可以坦然的说
I'll watch his chest hair turning grey
我会看着他慢慢变老
and as the stairs align
就像梯子排成直线
the most unfortunate of signs
最不幸的预兆显现眼前
that led me to your arms
引领我投入你的怀中
It's a magnetic field
就像心中的一个磁场
switched on somehow
被莫名其妙地打开


评论

热度(8)