自然

Stay Who You Are - Nick Howard

不会游泳的🐠🐠:

【阳光正好,微风不燥】

Stay Who You Are --Nick Howard

Friends remain they linger, to hear my last refrain
朋友们为了听我最后的副歌仍然舍不得走
Die away before they step back into the rain
他们踏入雨中渐渐消失的身影
Their kindness is what I depend on
他们的善良是我的依靠
For no one remembers, the singer, just the song
因为没有人会记着 刚刚唱歌的是哪位歌手
Stay who you are
做你自己好了

You'll break my heart if you change
如果你变心了你会伤了我的心
The world can be cruel, lonely
当你孤军奋战这个世界想要有多残忍就会多残忍
Loving you only
我只爱着你
By taking away what's true
真的只爱着你
Stay who you are
做你自己好了
Stay who you are
做你自己好了
More money everybody needs, the maze which we get lost in feeds
每个人再多的钱都不够欲壑难填
The clichés that we swallow as we follow our dreams
当我们追逐梦想的时候也会吞咽着苦水
The dreams you carry on your back, are heavy but you live with that
你背上的梦想让你不堪重负但也是你活下去的希望
Till someone who is out there sings along
有个人会一直在那唱着歌
Stay who you are
做你自己好了
You'll break my heart if you change
如果你变心了你会伤了我的心
The world can be cruel, lonely
当你孤军奋战这个世界想要有多残忍就会多残忍
Loving you only
我只爱着你
By taking away what's true
真的只爱着你
Stay who you are
做你自己好了
Yea, stay who you are
做你自己好了
Stay who you are
做你自己好了
Stay who you are
做你自己好了
So if you feel like a shadow you should know that I'm near,
如果你感觉到身边有个影子追随 那会是我 就在你的身边
Know I can see you from the back row here
我很明白 你还在后排翘首以待
So dream on… so dream on…
所以尽情的去梦想吧
Stay who you are
做你自己好了
You'll break my heart if you change
如果你变心了你会伤了我的心
The world can be cruel, lonely
当你孤军奋战这个世界想要有多残忍就会多残忍
Loving you only
我只爱着你
By taking away what's true
真的只爱着你
By taking away what's true
真的只爱着你
Stay who you are
做你自己好了
Stay who you are
做你自己好了
Stay who you are
做你自己好了
Come on and stay who you are
没关系 做你自己好了
Ooh, stay who you are
做你自己好了
Ooh, stay who you are
做你自己好了


评论

热度(7)