自然

Fact-Fiction - Mads Langer

不会游泳的🐠🐠:

【非唱不可】

Fact-Fiction

Imagine a world without me - say you're falling apart

如果这个世界没有我,你说你会崩溃

Let's pretend you've missed me for a while

请假装你还有一点想我

Wouldn't you say you were lonely and love was breaking your heart?

说你很孤独,说爱情让你伤透了心

Put onyour Sunday best and fake a smile

你穿上最漂亮的衣服,假装微笑

I dream of dreaming dreams of her - in twilight she's aconstant blur

我的梦里都是她她的身影却在黎明的时候越来越模糊

The picture is clear and I'm still fact she's fiction

画面是如此清晰,而我是现实的,她是虚幻的

Rememberthe night you were with me - fell asleep by my side

还记得你和我在一起的那个夜晚,你躺在我的身边

Stranger stogether - your hand in mine

两个陌生的人在一起,你的手在我的手心里

How come we never came closer when all the stars were aligned?

星星都连成了一条线,我们的距离却还是不能更近

I thought we had a moment

我想我们曾拥有过

I dream of dreaming dreams of her - in twilight she's a constant blur

我的梦里都是她 她的身影却在黎明的时候越来越模糊

The picture is clear and I'm still fact she's fiction

画面是如此清晰 而我是现实的,她是虚幻的

I seem to miss the missing part, she's still my favorite work of art

我好像越来越想念那些错过的情节,她依然是我的最爱

Thepicture is clear and I'm still fact she's fiction

画面是如此清晰 而我是现实的,她是虚幻的

Nothing has changed cause I'm still fact - she's fiction

没什么能够改变事实,因为我是现实的她是虚幻的

Or Imay be imperfectly formed in this contradiction

可能我被困在了这个不完美的矛盾之中

I dream of dreaming dreams of her - in twilight she's a constant blur

我的梦里都是她 她的身影却在黎明的时候越来越模糊

The picture is clear cause I'm still fact she's fiction

画面是如此清晰而我是仍现实的,她是虚幻的

I felling love with her longing - let's just say that she never found out

我多么渴望能和她相爱 她永远不会发现那是谁

Who it was she never found in me

永远不会发现那是我


评论

热度(11)