自然

Romantic Soul - Jhameel

不会游泳的🐠🐠:

【善良的人运气都不坏】

Romantic Soul

wanna hear a good thing
想听个好消息
i’ve been hearing a lot of bad things lately
我最近听闻了不少坏事儿
wanna hear you sing
想要听你唱歌
oh oh yeah


listen up listen up ah
那你听好咯

there’s love in the world and it’s so strong
世界上还是有爱啊而且很强烈的
but it’s hard to believe cause it’s hard to see
只是很难发现 所以很难相信
but imma always always believe it
但我永远选择相信嗯

因为我知道
‘cause i know
因为我知道
in my bones
肌骨之下
i’m a romantic soul
我本是一个浪漫的灵魂

and i hope
我希望
you can hope
你能抱有期许
knowing you’re not alone
知道自己并不孤单

i know this song’s cliche
我知道这首歌很老套
but i need a little cliche lately
可我最近需要点这种套路
wanna feel you say
想要感知你的想法
woah oh yeah


listen up listen up ah
听我说听我说
there’s love in the world and it’s so strong
世界上还是有强烈的美好和爱意
but it’s hard to believe cause it’s hard to see
只是很难发现 所以很难相信
but imma always always believe it
但我永远选择相信嗯

‘cause i know
因为我知道
in my bones
在我的骨子里
i’m a romantic soul
住着个浪漫的灵魂

我希望
and i hope
我希望
you can hope
你能抱有期许
knowing you’re not alone
知道自己并不孤独

‘cause i know
因为我知道
in my bones
我本来
i’m a romantic soul
就是个浪漫的灵魂

and i hope
我希望
you can hope
你能怀有憧憬
knowing you’re not alone
知道自己并不是一个人

some days i feel like dying
有时候我会无比失落
some days i just lose hope
有时候我会失去信念
some days i don’t know why i even
有时候我我自己也纳闷
bother to keep going
怎么会无法向前了
some days i feel like crying
有时候我想要落泪
just cause it’s been so long
因为低落太久了
but those days it’s strange but i just can’t help believe in love more
但这些天很奇怪 我忍不住更加相信爱了

some days i feel like dying
有时候觉得撑不下去
some days i just lose hope
有时候觉得失望满满
some days i don’t know why i even
我自己也无法知晓
bother to keep going
我怎么走不下去了呢
some days i feel like crying
有时候我也想落泪
just cause it’s been so long
只是因为失落太久了
but those days it’s strange but i just can’t help believe in love more
但这些天我好多了 此刻不禁更相信爱了

因为我知道
‘cause i know
因为我知道
in my bones
肌骨之下
i’m a romantic soul
我是个浪漫的灵魂

and i hope
我希望
you can hope
你能抱有期许
knowing you’re not alone
相信自己并不孤单

‘cause i know
因为我知道
in my bones
肌骨之下
i’m a romantic soul
我是个浪漫的灵魂

and i hope
我希望
you can hope
你能怀有憧憬
knowing you’re not alone
相信自己并不孤独


评论

热度(3)