自然

The Other Side - The Workday Release

不会游泳的🐠🐠:

The Other Side

I'm wide awake, the world is slipping under

我很清醒,世界正在往下坠

And I'm fighting hard to keep a fearless view

我努力奋斗,以保持一颗无畏的心

Its a long way to fall down from here

从这里往下掉落有段很长的路

And if I close my eyes now I could lose

可如果我现在闭上眼睛,就会立刻失去

So I'll stay out in the cold

所以我待在冷风中

I'll keep walking alone

一个人一直往前走

Until I see the other side

直到看见另一头

Or come undone

亦或是一事无成

And when they're heading for home

当他们回家的时候

I'll stay out on the road

我依然在路上

Until I see the other side

直到看见另一边

Or come undone

亦或是一事无成

I know the risk is swelling with the incline

我知道风险饱含倾向性

But its never been enough to slow me down

但它永远不足以让我慢下来

Its a long way to down from here

从这里往下掉有段很长的路

But I can feel in my bones I'm almost there

但我骨子里能感觉到我就快到那里

So I'll stay out in the cold

因此我将站在冷风中

I'll keep walking alone

一个人继续往前走

Until I see the other side

直到我看见另一头

Or come undone

亦或是一事无成

And when they're heading for home

当他们回家的时候

I'll stay out on the road

我仍旧在路上

Until I see the other side

直到看见另一边

Or come undone

亦或是一事无成

Yeah I haven't the time now

是的,我现在还没有时间

For waiting for fate to come around

等待命运的造访

I've ran out of patience

我已经花光了耐心

So long, so long ago

在很久很久以前

Yeah I haven't the time now

是的,我现在还没有时间

For waiting for fate to come around

等待命运的苏醒

I've ran out of patience

我已经耗尽了耐心

So long, so long ago

在很久很久以前

So I'll stay out in the cold

因此我将站在冷风中

I'll keep walking alone

一个人继续往前走

Until I see the other side

直到我看见另一边

Or come undone

亦或是一事无成

And when they're heading for home

当他们回家的时候

I'll stay out on the road

我依然在路上

Until I see the other side

直到看见另一边

Or come undone

亦或是一事无成

Until I see the other side

直到看见另一边

Or come undone

亦或是一事无成

Or come undone

亦或是一事无成


评论

热度(3)